Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:98
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#56126Konečné vyúčtování plynu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2022, před rokem

Lea Kratochvílová

Znění stížnosti

Prosíme o konečné vyúčtování plynu po ukončení smlouvy. Mělo se tak stát nejpozději do konce roku 2021. Stále jsme vyúčtování neobdrželi(k datu 3.3.2022). Prosíme o urychlené řešení.


Požadované řešení

Provedení konečného vyúčotování.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 13:18, před rokem

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie. (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2022 08:23, před rokem

Dobrý den,
vyúčtovací faktura byla odeslána poštou. Spojíme se s klientem a dořešíme.
děkuji

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2022 09:43, před rokem


Lea Kratochvílová

Dobrý den,
děkuji, vyúčtování bylo zasláno.
Lea Kratochvílová

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2022 16:02, před 8 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.