| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
..po přseměrování na stránku s hrou na procvičení paměti dojde k odečtu částky 99Kč z kreditu. Tedy pokud se jedná o předplacenou kartu.. Nejspíš. Mě to neodečetlo nic, protože mi to SW od Microsoftu nepodporuje.. :o)
Takže mi přišla jen SMSka o neuskutečněné platbě.
..takže se pokusím odhlásit, a vy na ně prďte a neklikejte na nic, co vede k platební bráně
..prostě t jdou takoví šmějdi dop..le!!!!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Přestože platba nebyla uskutečněna, doporučujeme spotřebiteli preventivně závazek vypovědět. Výpovědí nedojde k uznání existence závazku - lze jej tedy i nadále rozporovat. Zároveň se spotřebitel vyhne případnému narůstání dlužné částky, pokud by závazek platný byl a platby by nebylo možné provádět.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.