Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#56209Zavírací doba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2022, před 4 měsíci

Jaja Dalová

Znění stížnosti

Jysk ve Vyškově nedodržuje zavírací dobu ! Minulý týden bylo 17:39 ,zboží z venku schované ,něco mezi dveřmi aby se nedalo projít. Viděla nás přijíždět a stejně zamkla s výrazem ať vypadneme. Jeli jsem 15 km a oni si zavřou skoro dvacet minut před!
Nehoraznost to se na mě nezlobte !


Požadované řešení

Žádám o nápravu ve zmíněném obchodě!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 12:56, před 4 měsíci

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.