Počet nahlášených stížností: | 635 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
Absolutním nedorozuměním ze strany Tmobile mi přišel asi 3. měsíc po odstoupení od smlouvy e-mail od firmy, která se zabývá dluhy a dále problémy řeší s vymahači.
Když jsem ukončovala smluvní vztah v Tmobile, bylo mi řečeno, že zaplatím již pouze nastávající měsíc a bude vyřešeno. NIKDO mi nebyl schopen říct, že po mně chtějí ještě jednu platbu. Dosud mi nebyla vystavena jediná faktura za následující měsíc, nebylo mě upozorněno ani přes dopis ani přes email, telefonicky, že dlužím platbu. Proto platba nebyla uhrazena, neboť jsem o ničem nevěděla. Tímto jsem se akorát ujistila, že od této firmy už si nenechám nic udělat. Jsem velmi zklamaná z přístupu a hlavně z nedorozumění a z pochybení, které vzniklo na straně Tmobile.
S pozdravem,
P. Třeštíková
Pro příště DOSTATEČNĚ INFORMOVAT o pravidlech pro ukončení smlouvy a obeznámit klienta o tom, že neuhradil platbu zavčasu předtím, než problém předáte firmě, která řeší dluhy.
|
Tweet |