| Počet nahlášených stížností: | 750 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 3 |
60%
40%
Dnes mě kontaktoval dopravce s doručením balíčku s dobírkou 866,-Kč od společnosti HS plus. Dle pohmatu jsem neidentifikovala obsah zásilky, nejsem si vědoma nějaké objednávky od této společnosti. Balíček jsem nepřevzala, díky stížnostem na této stránce.
Snažila jsem se kontaktovat dodavatele a horko těžko jsem dohledala webové stránky. Kontakt na https://hs-plus.com/cz/ je jen automat, který odkazuje na web vigoshop.cz.
Web vigoshop.cz - NEFUNGUJE !!! "Nalezen potenciálně nechtěný obsah
Přístup na stránku byl zablokován, protože se nachází na seznamu stránek s neznámou reputací nebo potenciálně nechtěným obsahem."
NIC NEOBJEDNÁVEJTE A BALÍČKY NEPŘEBÍREJTE !!!
Podvod
Má stížnost má upozornit potenciální další oběti možných podvodů. Společnost to předpokládám řešit nebude.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel ani nemohl věc převzít, neboť by to bylo spojeno s poplatkem, nemůže po spotřebiteli nadále nic požadovat (např. součinnost v případě vrácení).
Spotřebitel nicméně může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Vyjádření dTestu
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.