Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#56324Výpověď smlouvy + uvěznění zákazníka -> STABIL ENERGY, ZELENÁ ELEKTŘINA, ELGAS Energy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2022, před 2 lety

Kristýna Hálová

Znění stížnosti

Dobrý den,
již 3 měsíce žádám dodavatele plynu (dříve Zelená Elektřina s.r.o.) ELGAS Energy, o akceptaci výpovědi a písemné vyjádření k požadavku o ukončení smlouvy odběru plynu, který byl odeslán 12.1.2022 (doporučeně) a byl převzat společností 18.1.2022. Následně byla výpověď zaslána ještě na sídlo spol. ELGAS Energy, která byla rovněž převzata. V minulém roce, při kolapsu energetického trhu začal dodavatel zvedat zálohy, nejdřív v přijatelných mezích, ale následně s okamžitou platností skokově o více než 200 %.

Téměř denně voláme na infolinku spol. ELGAS Energy a ověřujeme si telefonicky, zda výpověď nabyla platnosti. Tvrdí, že výpověď v systému vidí, že ji tam podtrhnou a předají dál. Žádali o strpení, že toho mají hodně. Tento proces trvá již 3 měsíce a doposud nejsou schopni sdělit datum akceptace smlouvy, které potřebuje nový dodavatel!!!
Po opětovném ověřování již nezvedají telefon ani nereagují na e-mail, zákaznická linka má namluvený automat.
Společnost ELGAS Energy záměrně zdržuje a maří záležitost ohledně akceptace výpovědi. Prosím, poraďte, jak v této věci postupovat.


Produkt

Plyn


Požadované řešení

Sdělení a písemné zaslání akceptace výpovědi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému