Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již 3 měsíce žádám dodavatele plynu (dříve Zelená Elektřina s.r.o.) ELGAS Energy, o akceptaci výpovědi a písemné vyjádření k požadavku o ukončení smlouvy odběru plynu, který byl odeslán 12.1.2022 (doporučeně) a byl převzat společností 18.1.2022. Následně byla výpověď zaslána ještě na sídlo spol. ELGAS Energy, která byla rovněž převzata. V minulém roce, při kolapsu energetického trhu začal dodavatel zvedat zálohy, nejdřív v přijatelných mezích, ale následně s okamžitou platností skokově o více než 200 %.
Téměř denně voláme na infolinku spol. ELGAS Energy a ověřujeme si telefonicky, zda výpověď nabyla platnosti. Tvrdí, že výpověď v systému vidí, že ji tam podtrhnou a předají dál. Žádali o strpení, že toho mají hodně. Tento proces trvá již 3 měsíce a doposud nejsou schopni sdělit datum akceptace smlouvy, které potřebuje nový dodavatel!!!
Po opětovném ověřování již nezvedají telefon ani nereagují na e-mail, zákaznická linka má namluvený automat.
Společnost ELGAS Energy záměrně zdržuje a maří záležitost ohledně akceptace výpovědi. Prosím, poraďte, jak v této věci postupovat.
Plyn
Sdělení a písemné zaslání akceptace výpovědi.
|
Tweet |