Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:166
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#56353Reklamace pračky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2022, před 2 lety

Ondřej Turoň

Znění stížnosti

Dobrý den,
22.1.2021 jsem v Ostravě v Elektro World Avion Shopin Park koupil pračku značky beco a už od listopadu roku 2021 řeším reklamaci produktu. Ze zásobníku na prací prášek tekla voda a ani po 4 návštěvách technika se pračku nepodařilo opravit tudíž chci podle smlouvy uplatnit nárok na vrácení peněz. Pračku jsem osobně odvezl na prodejnu s papírem v ruce na kterém je napsáno že ani po 4 návštěvách technika se pračku nepovedlo opravit a i přesto už skoro týden stále čekám na nějaké nesmyslné vyjádření dalšího technika. Tohle už je do nebe volající jsem bez pračky a taky bez peněz na které mám podle zákona plný nárok. Budu rád když si tohle přečtěte někdo kdo rozumí zákonům a nárokům a není jen nějaká loutka za pultem která jen plní nesmyslná nařízení od svých nadřízených. Prosím o vyjádření k téhle situaci .
Ondřej Turoň


Produkt

Pračka beko WMY71283LMB3, FL 1200 7 kg A++


Požadované řešení

Požadují vrácení peněz na které mám podle zákona nárok


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému