Počet nahlášených stížností: | 168 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí o pomoc s vyřízením reklamace s eshopem, který nekomunikuje a za vrácené zboží nezaslal zpět peníze. Dne 15. 7. 2021 jsem objednala dle informací na eshopu elegantní dámskou koženou bundu. Po několika urgencích mi zboží bylo doručeno (i když na stránkách bylo skladem) zhruba za měsíc. Bohužel však zboží neodpovídalo tomu, co jsem objednala (přišlo jiné zboží, navíc poškozené), chtěla jsem tedy odstoupit od smlouvy a zboží vrátit, na stránkách eshopu jsem vyplnila formulář a čekala na potvrzení. Po měsíci, co se nic nedělo, jsem eshop znovu urgovala, přišla mi informace, že reklamaci zamítají. Tak jsem jim odepsala, že neuznávám zamítnutí reklamace a že jsem v termínu splnila odstoupení od smlouvy a požaduji tedy vrátit peníze a že zboží odesílám na jejich adresu. Od té doby jsem je několikrát několik měsíců naháněla, nereagují ani na mail ani na tel. Když jsem jim zaslala výzvu k bezdůvodnému obohacení (na základě rady z dTestu), vrátili mi v lednu (po 5 měsících) na účet 350 Kč místo 750 Kč, které jsem za zboží zaplatila. Vyzývala jsem je k úhradě celé částky, ale opět bez reakce.
Není to sice moc peněz, co mi ještě dluží, ale našla jsem takto podvedených dost lidí a nikomu dodnes žádné peníze za vrácené zboží nepřišlo. Nechápu, jak je možné, že stále to těmto podvodným eshopům prochází a stále fungují. Prosím o radu, zda je možné z nich zbytek peněz dostat.
Děkuji Michaela Lišková
https://booho.cz/p/damska-elegantni-kozena-bunda-emma
Požaduji vrátit zbytek peněz za zboží, které jsem ve lhůtě vrátila (odstoupila od smlouvy).
|
Tweet |