| Počet nahlášených stížností: | 153 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Kvůli pouhému omylnému kliknutí na jednu reklamu jsem dostala 24. března 2022 zprávu od O2, že jsem zaplatila 99 Kč buzz-mobi. Nedostala jsem žádné potvrzení platby, kterou bych měla dostat, Jen že mi z účtu vzali 99Kč.
Sami mi poslali zprávu, že na https://az19.net/7yBjuV můžu zrušit odebírání. Zde byl nápis, že pro zrušení odběru mám kliknout na tlačítko "ANO", ovšem po provedeném úkonu se mi opakovaně zobrazoval údaj o "momentální nedostupnosti", prý to mám zkusit později. Toto konám již několik dnů a žádná změna. Proto to reklamuji zde.
http://az19.net/T3aH4p
Zrušení omylem potvrzené služby.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.