Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56743Neoprávněné a neobjednané předplatné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2022, před rokem

Andrea Čaňková

Znění stížnosti

Kvůli pouhému omylnému kliknutí na jednu reklamu jsem dne31.3.2022 zprávu od O2, že jsem zaplatila 99 Kč buzz-mobi. Nedostala jsem žádné potvrzení platby, kterou bych měla dostat, Jen že mi z účtu vzali 99Kč A ŽE MÁM PŘEDPLATNÉ 99 KČ TÝDNĚ!!!!! Je vůbec vrchol, že toto se děje a že jedinou možností jak něco dělat proti šmejdům z Kypru nebo odkud tyhle podvody jsou že budu psát stížnosti.

Sami mi poslali zprávu, že na https://az19.net/7yBjuV můžu zrušit odebírání. Zde byl nápis, že pro zrušení odběru mám kliknout na tlačítko "ANO", ovšem po provedeném úkonu se mi opakovaně zobrazoval údaj o "momentální nedostupnosti", prý to mám zkusit později. Toto konám již několik dnů a žádná změna. Proto to reklamuji zde.


Požadované řešení

chci zrušit toto předplatné a vrátit částku, kteroá mi byla neoprávněně odebrána. Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému