Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Kvůli pouhému omylnému kliknutí na jednu reklamu jsem dne31.3.2022 zprávu od O2, že jsem zaplatila 99 Kč buzz-mobi. Nedostala jsem žádné potvrzení platby, kterou bych měla dostat, Jen že mi z účtu vzali 99Kč A ŽE MÁM PŘEDPLATNÉ 99 KČ TÝDNĚ!!!!! Je vůbec vrchol, že toto se děje a že jedinou možností jak něco dělat proti šmejdům z Kypru nebo odkud tyhle podvody jsou že budu psát stížnosti.
Sami mi poslali zprávu, že na https://az19.net/7yBjuV můžu zrušit odebírání. Zde byl nápis, že pro zrušení odběru mám kliknout na tlačítko "ANO", ovšem po provedeném úkonu se mi opakovaně zobrazoval údaj o "momentální nedostupnosti", prý to mám zkusit později. Toto konám již několik dnů a žádná změna. Proto to reklamuji zde.
chci zrušit toto předplatné a vrátit částku, kteroá mi byla neoprávněně odebrána. Děkuji
|
Tweet |