Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:342
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 127 stížnostech.

#56756ŽenŠen Energy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2022, před 3 měsíci

Josef Sýkora

Znění stížnosti

Dobrý den.Po dlouho dobém užívání produktu ŽenŠen Energy +,jsem zjistil,že je produkt zcela k ničemu a jedná se jenom o drahý podvod,který já odmítám financovat!!!!!Dálší částku 249 odmítám zaplatit a mít s Váma cokoliv společného!!!!!


Produkt

ŽenŠen Energy+


Požadované řešení

Řešení je jenom jedno,nic Vám neplatit a varovat ostatní před tímto podvodem!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 08:50, před 3 měsíci

Pokud spotřebitelka smlouvu o pravidelném zasílání zboží uzavřela, je třeba pro její zrušení odstoupit od smlouvy, popřípadě smlouvu vypovědět.

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2022 13:32, před 3 měsíci

Vážený pane Sýkoro,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom se ohradili vůči Vašemu tvrzení, že náš přírodní produkt ŽenŠen Energy+ není účinný. Tento přírodní doplněk stravy obsahuje extrakt z pravého ženšenu Panax Ginseng C. A. Meyer, který je považovaný za nejkvalitnější. Obsahuje také jedinečnou kombinaci dalších látek, zejména vitamínů skupiny B. S produktem ŽenŠen Energy+ jsou spokojeny tisíce našich dlouhodobých zákazníků, od kterých máme pozitivní zpětnou vazbu. Na základě Vámi zaslaných informací Vás nebylo možné v systému jednoznačně identifikovat, zákazníků stejného jména evidujeme na několik desítek. Pakliže chcete řešit nějakou konkrétní reklamaci, zašlete nám prosím doplňující údaje, například adresu nebo Vaše zákaznické číslo (variabilní symbol). Obecně ale platí, že pokud nemáte o doručené zboží zájem, můžete ho zaslat zpět na naši adresu NaturaMed Pharmaceuticals,U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Vrácené zboží musí být v neporušeném obalu. Jakmile bude doručeno zpět do našeho skladu, příslušný počet souvisejících pohledávek bude stornován.

Hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 14:15, před měsícem

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.5.2022 21:45, před měsícem


Josef Sýkora

Znova opakuji,ze Vas doplnek stravy ZenSen Energy+ je jeden veliky podvod,ktery ja odmitam vice financovat!!!!!

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2022 20:17, před měsícem

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl informovat, zda zaslal odstoupení od smlouvy či výpověď. V případě, že tak učiní a společnost vrátí finanční prostředky, má možnost stížnost uzavřít.

Protože spotřebitel nemá o produkt nadále zájem, doporučujeme mu smlouvu vypovědět dle instrukcí v původním vyjádření. Zároveň může odstoupit od již doručeného zboží jak je uvedeno i ve vyjádření společnosti.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2022 16:00, před měsícem


Josef Sýkora

Nepřeji si, aby jste mě cokoliv zasílali a nechci s těmito podvody,mit něco společného!!!! Pokusím se varovat co nejvíce lidí,aby od Vás nic nekupovali,jsou to jenom vyhozené peníze z okna,kterých je veliká škoda!!!!!!

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 14:55, před měsícem

Spotřebitel v posledním komentáři nesdělil vývoj sporu, zda společnost kontaktoval ani zda a jak společnost reagovala. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.