Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.3.2022 mi od O2 přišla SMS, že jsem si aktivovala předplatné Buzz mobi ve výši 99 Kč týdně. Žádné aktivace si nejsem vědoma, snad mohlo jít o kliknutí omylem. Samozřejmě jsem neobdržela žádné potvrzení. Dostala jsem SMS zprávu, že předplatné lze zrušit na http://ay19.net/7yBjuV. Přes nespočet pokusů toto "předplatné" zrušit jsem nebya úspěšná, všechny pokusy skončily hlášením, že "V tuto chvíli nemůžeme zpracovat Váš požadavek na zrušení. Zkuste to prosím, později".
Jelikož jsem vyčerpala veškěré možnosti zrušení výše uvedného "předplatného" (o službu jsem nikdy nestála a nestojím), ráda bych poprosila o součinnost a pomoc v řešení.
Děkuji.
Zrušení "předplatného" a zablokování těchto služeb.
|
Tweet |