Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#56866Neoprávněné strhávání poplatku za neobjednané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2022, před rokem

Jitka Fialová

Znění stížnosti

Dne 25.3.2022 mi od O2 přišla SMS, že jsem si aktivovala předplatné Buzz mobi ve výši 99 Kč týdně. Žádné aktivace si nejsem vědoma, snad mohlo jít o kliknutí omylem. Samozřejmě jsem neobdržela žádné potvrzení. Dostala jsem SMS zprávu, že předplatné lze zrušit na http://ay19.net/7yBjuV. Přes nespočet pokusů toto "předplatné" zrušit jsem nebya úspěšná, všechny pokusy skončily hlášením, že "V tuto chvíli nemůžeme zpracovat Váš požadavek na zrušení. Zkuste to prosím, později".
Jelikož jsem vyčerpala veškěré možnosti zrušení výše uvedného "předplatného" (o službu jsem nikdy nestála a nestojím), ráda bych poprosila o součinnost a pomoc v řešení.

Děkuji.


Požadované řešení

Zrušení "předplatného" a zablokování těchto služeb.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému