| Počet nahlášených stížností: | 153 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dobrý den,
27.3.2022 jsem obdržela SMS, že potvrzují platbu pro Buzzmobi ve výši 99,- Kč za Gaming za týden. Přehled plateb a nastavení platebních služeb, že naleznu na moje O2. Předplatné na buzz mobi nebylo možno zrušit, na stránkách tlačítko pro zrušení nefungovalo. Protože mám platby přes internet v O2 blokovány, byla jsem velmi překvapena, že druhá SMS mi oznamovala 3.4.2022, že mi platba ceně 99 Kč byla stržena. Také dnešní vyúčtování O2 potvrdilo odečtení částky 99,- Kč.
Chtěla bych uvést, že jsem si nic neobjednávala, nic vědomě neaktivovala.
Chtěli bych okamžitě registraci zrušit a strhávání poplatku 99,- Kč / týden zastavit. Děkuji Ing. Zuzana Bandochová
Okamžutě zastavit strhávání předplatného, případně vrátit stržení peníze
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.