Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 8 |
Zakoupila jsem od shora uvedené společnosti telefon Apple iPhone SE /2020/ 64GB za cenu 8929 korun.V nabídce a na daňovém dokladu nebyla žádná zmínka o tom,že by měl být repasovaný. Na dovolené se mi nešťastnou náhodou dostala do telefonu voda a telefon jsem si v opravně nechala vysušit.Opravář se mě zeptal, zda vím, že telefon je repasovaný, neboť na něm byly 2 plomby a razítko "HBR" na
přední desce, která se musela v důsledku namočení vyměnit.Sdělil mi též, že takovýto telefon měl být ca o 4000 levnější.Obrátila jsem se na ČOI a popsala můj problém. Na tuto reklamaci se ozvala firma SMARTONIX, která požaduje zaslání telefonu,odhlášení od účtu, odblokování, atd.s tím, že mi nemohou garantovat,že při otevírání telefonu nebude poškozen. Jsem starší osoba, která si tyto úkony neumí udělat sama, navíc náhradní telefon nevlastním a stále telefon potřebuji.Jak zjišťuji dle jiných reklamací nejsem první a asi ani poslední, která této společnosti naletěla. Mám vůbec nějakou šanci na positivní vyřešení mé reklamace? Jak je možné že tato firma pod vedením Vietnamce může i přes tolik stížností dále podvádět slušné lidi.
Vše popsáno shora.
Vrácení rozdílu mezi novým a repasovaným telefonem.
|
Tweet |