Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#56904Dodávka repasovaného telefonu Apple iPhone SE 2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2022, před rokem

Hana Vladařová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem od shora uvedené společnosti telefon Apple iPhone SE /2020/ 64GB za cenu 8929 korun.V nabídce a na daňovém dokladu nebyla žádná zmínka o tom,že by měl být repasovaný. Na dovolené se mi nešťastnou náhodou dostala do telefonu voda a telefon jsem si v opravně nechala vysušit.Opravář se mě zeptal, zda vím, že telefon je repasovaný, neboť na něm byly 2 plomby a razítko "HBR" na
přední desce, která se musela v důsledku namočení vyměnit.Sdělil mi též, že takovýto telefon měl být ca o 4000 levnější.Obrátila jsem se na ČOI a popsala můj problém. Na tuto reklamaci se ozvala firma SMARTONIX, která požaduje zaslání telefonu,odhlášení od účtu, odblokování, atd.s tím, že mi nemohou garantovat,že při otevírání telefonu nebude poškozen. Jsem starší osoba, která si tyto úkony neumí udělat sama, navíc náhradní telefon nevlastním a stále telefon potřebuji.Jak zjišťuji dle jiných reklamací nejsem první a asi ani poslední, která této společnosti naletěla. Mám vůbec nějakou šanci na positivní vyřešení mé reklamace? Jak je možné že tato firma pod vedením Vietnamce může i přes tolik stížností dále podvádět slušné lidi.


Produkt

Vše popsáno shora.


Požadované řešení

Vrácení rozdílu mezi novým a repasovaným telefonem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému