| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dobrý den. Prisla mi 2. SMS zpráva ohledně předplatného na mobile-maestro. Žádnou službu jsem si u této společnosti neobjednala a nehodlám si nic objednat. Chci zrušit SMS zprávy od této společnosti. Platby přes O2 mam zablokováné. Byla bych rada, kdyby mi společnost uz žádné zprávy o predplatnem neposlala, jelikož jsem si nic neobjednala.
Nevím, co to je za službu. Nic jsem si neobjednala.
Chci mít jistotu, ze u společnosti nemam žádný dluh a chci zrušit prijem SMS zpráv od této společnosti.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem