Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57099Reklamace objednávky XZAPGK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2022, před rokem

Miloš Kučera

Znění stížnosti

Řešení reklamace trvá od 08.03.22, nyní máme 22.04.22.
Bohužel dodavatel(XXXLutz) není schopen sdělit předpokládaný termín dodání.
Konkrétně se jedná o špatně dodanou zásilku (viz. níže).
Jedná se o špatné dodání dveří komody. Byly dodány dvoje levé dveře(z pohledu na komodu), namísto 1x levé a 1xpravé dveře

Stěžuji si tedy na přístup a neinformovaní o průběhu reklamace.
Odpověď: "Zboží od dodavatele stále nebylo naskladněno"
Skutečně se vám zdá, že tato odpověď je dostačující?
Bylo by ideální vědět, co se dělá pro to aby reklamace byla vyřešena....
Skutečně nemám zálibu ve stálém připomínání, že reklamace ještě nebyla vyřešena...

S pozdravem
Miloš Kučera


Produkt

komoda artemis art.001170001312


Požadované řešení

V co nejkratší době dořešit reklamaci, čas na vyřešení byl již překročen.
Ideální by bylo požadované dveře vzít z jiného balení stejné komody skladem, a později si je doplnit.

Produkt zatím nechci vracet ale pokud bude stále trvat tento laxní přístup, nezbyde nic jiného než se s komodou rozloučit.
Nicméně rád bych upozornil na náklady spojené s montáží a dopravou...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému