Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Řešení reklamace trvá od 08.03.22, nyní máme 22.04.22.
Bohužel dodavatel(XXXLutz) není schopen sdělit předpokládaný termín dodání.
Konkrétně se jedná o špatně dodanou zásilku (viz. níže).
Jedná se o špatné dodání dveří komody. Byly dodány dvoje levé dveře(z pohledu na komodu), namísto 1x levé a 1xpravé dveře
Stěžuji si tedy na přístup a neinformovaní o průběhu reklamace.
Odpověď: "Zboží od dodavatele stále nebylo naskladněno"
Skutečně se vám zdá, že tato odpověď je dostačující?
Bylo by ideální vědět, co se dělá pro to aby reklamace byla vyřešena....
Skutečně nemám zálibu ve stálém připomínání, že reklamace ještě nebyla vyřešena...
S pozdravem
Miloš Kučera
komoda artemis art.001170001312
V co nejkratší době dořešit reklamaci, čas na vyřešení byl již překročen.
Ideální by bylo požadované dveře vzít z jiného balení stejné komody skladem, a později si je doplnit.
Produkt zatím nechci vracet ale pokud bude stále trvat tento laxní přístup, nezbyde nic jiného než se s komodou rozloučit.
Nicméně rád bych upozornil na náklady spojené s montáží a dopravou...
|
Tweet |