| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Podvodné a neoprávněné zavedení poplatku za službu, která není. V době " mého kliknutí na zprávu v mobilu " jsem byl na operaci v nemocnici a takové okrádání je mi přímo odporné. Po obdržení platby jsem se informoval na O2, bylo mi řečeno , že jsem si objednal službu z třetí strany. Okamžitě jsem platbu zablokoval, napsal jsem e-mail na asresu Mobilemaestro.cz přišla mi odpověď , že mám poslat své tel číslo což jsem neučinil .
Chci dostat písemné vyrozumění, že služba je zrušena a platby taky zrušeny.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel nás informoval, že společnost službu (včetně požadované platby) zrušila, stížnost tak uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.