Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 99 stížnostech.

#57166Nelze zjistit v Kauflandu skutečnou prodejní cenu.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2022, před rokem

Zbyněk Štefka

Znění stížnosti

Dobrý den. Jsem důchodce a jednou týdně dojíždím za nákupem do Zlína do Kauflandu. Adresa: Zlín - Vršava, Sokolská 5300.

- zásadní problém každého dalšího nákupu spočívá v tom že nejsem schopen zjistit skutečnou prodejní cenu zboží

- příklad je krabice se zbožím rukavice pracovní různé velikosti + červená cenovka AKCE 34,90 - ale na účtence z pokladny po zaplacení je za toto zboží cena 54,90 - pokud to půjde pošlu fotodůkaz
- vzhledem k tomu že se jedná dnes v Kauflandu o běžnou praxi začal jsem ty cenovky fotit pro důkaz pro reklamaci na informacích
- pokud jim v dobré víře toto předložíte, pracovnice informací se neuvěřitelně rozzuří a že mi tedy vrátí peníze
- na mou argumentaci, že nechci vrátit peníze, ale že chci rukavice za 34,90 jak bylo na cenovce vrátí vám 20Kč a rukavice ze zaplaceného nákupu z košíku zabaví
- totéž bylo dnes u nějakých paštik za 3,30 opět
- vzhledem ke špatným zkušenostem jsem naschvál zavolal úsekovou pracovnici a ptal jsem se na cenu, kterou budu mít na účtu odpověď byla 3,30
- do košíku jsem dal 6ks paštik z krabice z účtenkou za 3,3 viz opět foto
- na účtence jsem měl 3ks paštik za 3,30 2ks za 12,9 a 1ks 12,90
- na reklamacích opět neuvěřitelný řev, že oni nemohou za to že to někdo promíchal v krabici
- za účelem předejít těmto problémům jsem si pořídil do tel. aplikaci Kauflandu se skenerem, ovšem tento typ zboží tento skener nečte


Produkt

Zákazník v Kauflandu nemá možnost zjistit skutečnou prodejní cenu všeho zboží


Požadované řešení

Vůbec nemám zájem se hádat a nechat na sebe bezdůvodně řvát od zaměstnanců v Kauflandu, při reklamaci neodpovídajících cen zboží podle cenovek.

- nejlépe by bylo, aby bylo všechno prodávané zboží bylo možné cenově ověřit na skeneru a ne jenom některé
- pokud toto není možné musí skutečná cena zboží odpovídat cenovce
- foto cenovek i zmíněných účtenek mám, ale nevím jak je Vám poslat
- omlouvám se, že obtěžuji ale popsané problémy se opakují a stupňují při každém dalším nákupu

Děkuji za pochopení S pozdravem Zbyněk Štefka


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému