Společnost


HP TRONIC Zlín spol. s r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:157
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#5717Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2015, před 6 lety

Petr Hazuka

Znění stížnosti

Po koupi notebooku mi přestal po 10-ti dnech fungovat tak jsem ho dal k reklamaci s tím že si ho přeji vyměnit za nový (nechal jsem si to i napsat k reklamaci) ,ale bylo mi řečeno že na to nemám nárok a že mi ho jen opraví,ale myslím že pravda je na mé straně a problém je taky v tom že jsem si ho koupil na splátky a nevím jak bych se měl zachovat při odstoupení od kupní smlouvy,tímto bych vás chtěl poprosit o radu


Produkt

notebook asus


Požadované řešení

Poradit,popřípadě připojit odkaz na určitý paragraf na který se mohu odvolávat


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2015 16:26, před 6 lety

Primárním nárokem spotřebitele je při uplatnění reklamace pro nesplněnou jakost při převzetí dle § 2169 občanského zákoníku právo na výměnu věci, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. V tomto případě tedy záleží na povaze vady.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 12:08, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.