Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 20 |
Dobrý den,
auto jsem koupil 14.04.2022, v sobotu 16.4.2022 po ujetí cca 250 km mi začala svítit kontrolka motoru, následně jsem po velikonočních svátcích 20.04.2022 zavezl auto do neautorizovaného servisu https://www.sps-dopravni.cz kde jsem již nechal opravovat svých předchozích 5 vozů.
Auto jsem nechal odborně prověřit v jakém je stavu, načež mi servis dne 22.04.2022 podal písemnou zprávu že jsou strženy všechny šrouby a závity na nábojích předních kol, dále pak zadních bubnů a že auto není schopné provozu a nedoporučují s ním do provedení opravy jezdit. Tudíž jsem dosud nemohl provést registrační kontrolu vozu z důvodu ohrožení svého zdraví a možného poškození vozu.
Servis se dále domnívá, že prodejce pravděpodobně vyměnil disky včetně pneumatik, jelikož na autě staří 5 let jsou pneumatiky staré více jak 7 let a plechové disky jsou velmi zkorodované. Tím pádem o tomto mechanickém poškození měl prodejce před prodejem vědět, informovat mě a v první řadě jej prověřit. Při prodeji jsem nedostal od prodejce protokol o stavu vozu a tudíž ani nepodepsal.
Osobně jsem hned dne 22.04.2022 podal u prodávajícího reklamaci a dne 26.04.2022 jsem dodal doplňující fotky poškozených dílů a objednávkový list na práci servisu, fakturu za nové náhradní díly. Dne 29.04.2022 jsem se dozvěděl od operátora zákaznické linky, potažmo od reklamačního referenta že mi zamítají proplatit opravu a že mi nabízejí kompenzaci 3000,- Kč, což mi samozřejmě nenahrazuje provedení celé opravy servisem.
Aktuálně čekám na písemné oficiální vyjádření prodejce k podané reklamaci, které mi má přijít během následujících dní.
Dacia Logan II. mcv, rok výr. 2017
Uhrazení celé opravy včetně práce a materiálu dle již předložených objednávek a faktur, které jsou přílohou reklamace v celkové výši 8861,92 Kč s DPH.
|
Tweet |