Společnost


Progress mode s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#57396Obchod nereaguje na mé odstoupení od smlouvy ze dne 27.4.2022 - zboží placeno bank. převodem 25.4.2022

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2022, před rokem

Monika Vlková

Znění stížnosti

Dne 24.4.2022 jsem si na internetu vybrala odpruženou sedlovku XLC SP- S07. K tomu jsem si vybrala ještě jiné zboží jako světla na kolo, láhev, zvonek, gripy, a madla na řidítka (u Sedlovky i osvětlení na internetu zmíněno k odeslání). 25.4.2022 jsem objednávku zaplatila bank. převodem. Informace o zaplacení od obchodu jsem obdržela. Druhý den jsem se snažila s obchodem telefonicky i emailem spojit ohledně dotazu, kdy obdržím zmíněnou sedlovku. Na telefon ani e-mail nikdo nereagoval. Bohužel pozdě jsem se podívala na recenze obchodu, které byly velmi špatné. Někteří zákazníci zde například uvádějí, že po několika měsících nemají ani zboží ani peníze. Nelze se dovolat a odpovědi z obchodu jsou arogantní. Několik recenzí z webu a reakcí obchodníka jsem si ofotila. Je pro mě naprosto šokující, jak dokáže obchod reagovat na kritiku. V reakcích obchodu spatřuji protiprávní chování, dle recenzí se domnívám, že obchodník si na základě údajů, jež mu byly zákazníky poskytnuty dohledává například povolání zákazníka. Více viz odpovědi obchodníka zákazníkovi: ,,práce v advokátní kanceláři Vám leze na mozek, paní učitelko, úředníku atd., Dále např. Jasně Petříku, nevím proč bych někomu jako ty, netykal." Odpovědi obchodníka jsou drsné, urážející a žádný prodejce by si toto dle mého neměl dovolit. 27.4.2022 jsem sepsala Odstoupení od smlouvy a požadovala vrácení částky na účet. V tento den večer jsem obdržela informaci, že zboží není skladem a a bude asi v pátek. V pátek přišla informace, že zboží bude odesláno. Znovu jsem zasílala Odstoupení od sml. a požadavek zaslání peněz na můj účet. Žádný balíček jsem neobdržela, ani do této doby neodmítla. Informaci jsem zasílala opakovaně od 27.4.2022 , a to i poštou doporučeným dopisem na e-mail obchodu i firmy. Žádala jsem o potvrzení, že mé odstoupení bylo přijato, ale k dnešnímu dni nemám na účtu zaplacenou částku 2.183,--
,ani odpověď. Na mých cca 25 telefonátů obchod nereaguje .O zboží z tohoto obchodu nemám zájem a své peníze požaduji zpět.


Produkt

Odpružená sedlovka XLC SP-S07 Comp 30.9x350mm, cena 1.335,27 ( v poznámce uvedeno k odeslání) a jiné drobné cyklo zbožízboží


Požadované řešení

Prosím o vyřízení stížnosti, tak aby obchodník vzal na vědomí mé odstoupení od smlouvy a vrátil mně finanční částku 2.183,-Kč.na můj účet *** v nejbližším možném termínu. Odstoupení od smlouvy odesláno prvně 27.4.2022 prostřednictvím e-mailu(2x). Dále 29.4.22 doporučeně poštou (doklad o odeslání mohu doložit + ještě znovu na e-mail obchodu i firmy s tím, že o zboží již zájem nemám a odstupuji od smlouvy, aby vnímal mou objednávku ze dne 24.4.2022 jako chybně uskutečněnou a peníze chybně odeslány.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému