Společnost


Česká srovnávací s.r.o.

Počet nahlášených stížností:105
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57411Nekalé praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2022, před rokem

Jana Kašpárková

Znění stížnosti

Byli jsme u známého dodavatele elektřiny, ale jelikož jsme stále hledali i levnějšího dodavatele, tak jsme nechali sepsat smlouvu s prostředníkem Česká srovnávací, s.r.o. (ČS), která nám měla dohodit lepší nabídky. Dívali jsme se i na recenze, ale v té době jsme ještě nic nenašli. Takže jsme smlouvu sepsali a vše se zdálo v pořádku. Přestože jim otec říkal, že smlouvu se s stávajícím dodavatelem máme do konce roku 2023 a do té doby na tom nechce nic měnit, tak nám dohodili smlouvu s ČED s tím, že bude platit až po skončení současné smlouvy. ČED sice na konci 2021 skončil, takže ČS nám chtěla dohodit někoho dalšího, jenže k tomu potřebovali nějaké informace ze smlouvy s nynějším dodavetelem. No a jelikož se jim nechtělo čekat, než jim je pošlu já, tak někdo z ČS založil můj fiktivní email a jednal za mými zády s nimi a chtěl po nich naši smlouvu. Dozvěděla jsem se o tom zcela náhodou a o mém naštvání a peprném rozhovoru s paní z ČS ani nebudu hovořit. Nyní čekám na vyjádření právníka, jak dále v této záležitosti postupovat, zda-li se obrátit i na Policii ČR, jak mi doporučil i současný dodavatel.


Produkt

zprostředkování dodávky elektrické energie


Požadované řešení

v řešení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému