Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
18.08.2014 jsem zakoupil tablet ASUS Nexus 7II 16G v Planeo elektro Turnov v akci z 8 000,- za 4 000,- byl to poslední výstavní kus, tak jsem neodolal a zakoupil jsem. Bohužel jsem udělal svou největší chybu v životě. Jakožto pro studenta to pro mne byla značná částka. Bohužel po 5 měsících užívání jsem byl nucen tablet reklamovat (11.01.2015). Samovolně popraskal rámeček okolo displaye a kousek vypadnul. Nikdy mě tablet nespadl, od začátku jsem ho nosil v pouzdře, které se ani pro užívání nemusí sundávat. I když tablet vypadal tak jak jsem ho zakoupil (tedy kromě popraskaného rámečku), nebyla mi reklamace uznána a to z důvodu že se jedná o mechanické poškození -> při tom mi nikdy tablet nespadl ani jsem na něj nic nepokládal. Na internetu jsem přitom našel informaci, že nejsem jediný kterému se tato událost stala. Navíc popraskání rámečků se stává i u jiných výrobců (např. Samsung) a vždy reklamaci spotřebiteli uznali. Vždy jsem si myslel, že Asus je záruka kvality. Notebook od této pracoval 7 let, než odešel display. Už při podávání reklamace jsem měl námitky k tomu, když tam paní napsala do kolonky stav při předání: obouchané rohy, vypadané kousky plastu, opotřebení běžné. Když jsem řekl, proč tam je toto napsáno, i když jsem to nikde neomlátil tak mi řekla, že je to standardní postup, když je zboží téměř půl roku staré. V kolonce popis vady bylo toto: odlupují se kusy plastu, tablet se sám vypíná, zasekává se. Po pár měsících byl tablet téměř nepoužitelný i ohledně systému a paní prodavačka mi řekne - toto je ale u Androidu běžné. Sám jsem dělal v URP (mobilní komunikace) a vím jak to chodí. Nabídli mi že tablet opraví, ale za 4 500,- -> za výměnu rámečku je to teda dost. Navíc mi toto přijde nehorázné, když jsem tuto škodu nezpůsobil.
Asus Nexus 7 II 16G
opravení tabletu nebo vrácení peněz
|
Tweet |