Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#57454Neukončení smlouvy u Vodafonu po podepsání plné moci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2022, před rokem

Kruchl Lukáš

Znění stížnosti

V prosinci 2021 jsem podepsal plnou moc na zrušení internetu a tv u Vodafonu. Do 4.5.2022 nebyla smlouva zrušena. Když mi začli chodit faktury od Vodafonu volal jsem do T-Mobile v Ústí nad Labem OC Fórum,kde jsem plnou moc podepisoval. Tam mi řekli že to posílali a že to je vyřešené. Vznikla mi finanční újma v čáštce 4505 Kč plus mi přijde ještě vyrovnání za tento měsíc Duben , Květen. Šel jsem osobně na již zmiňovanou pobočku kde mi vedoucí řekl že neví jak to má řešit.Pan vedoucí na pobočce mi řekl že mi zavolá do dnešního dne se mi neozval.


Požadované řešení

Žádám o urážení v plné výši plus ten duben a květen.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému