| Počet nahlášených stížností: | 153 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dobrý den,
připojuji se ke stížnosti za neoprávněné strhávání 99,- Kč týdně za služby Buzzmobi. 21. 4.2022 jsem obdržela SMS od O2, že mi byla aktivována tato služba. Následně jsem obdržel SMS (adresát NTL), ve znění: Vítejte! Aktivoval/a jste si predplatné Buzzmobi v ceně 99 Kč/tyden.
Byla uvede adresa pro zrušení, které jsem ihned provedla. Přišla i SMS o ukončení. Nicméně, první poplatek byl již odečten.
Prosím o informaci a případné vrácení neoprávněně odečteného poplatku.
S pozdravem M. Fajtová
Trestní stíhání společnosti, která takto jedná, vrácení již zaplaceného poplatku a sdělení, jak se bude postupovat.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.