| Počet nahlášených stížností: | 106 | 
| Z toho za letošní rok: | 0 | 
| Stále v řešení: | 0 | 
 0%
0%
			 100%
100%
			
					2x mi přišla od O2CZ SMS :Právě jste odsouhlasila platbu pro Wireless Works ve výši 99 CZK za předplatné. Nic podobného jsem neodsouhlasila a nic jsem si neobjednávala ani nehraji hry apod. Od operátora O2CZ jde o velmi neseriózní postoj.
Blanka Dokoupilová
				
vrácení peněz
|  | Tweet | 
 Vyjádření dTestu
							Vyjádření dTestu
					  Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo společnost (např. právě e-mailem jak to dle popisu spotřebitelka učinila).
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem.
 Vyjádření dTestu
							Vyjádření dTestu
					  Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.