Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
Mobil byl používám necelý rok, po velké aktualizaci v 4/2022 a po restartu již nešel zapnout.Předal jsem ho tedy v perfektním stavu bez sebemenšího škrábnutí prodejci Alza k reklamaci.Během asi 14 dní mi bylo zděleno, že se záruka neuznává z důvodu vniknutí vody do přístroje a navržena placená oprava za 13 564,00 Kč.Nesouhlasil jsem s odduvodněním mého zavinění, Trval jsem že mobil má IP68 a já ho pouze běžně v ochranném pouzdře nosil v kapse a maximálně jsem 3x v roce zmokl cestou do práce a nesouhlasím s neuznáním zár. Tvrzení Alzy a servisu, že cituji:Telefon má sice ochranu IP68, ta však zaručuje voděodolnost za předem daných limitů a za ideálních podmínek - například nesmí dojít k ponoření zařízení do větší hloubky než je 1,5 metrů, nebo na dobu delší než 30 minut. Zařízení by také nemělo přijít do styku s tekoucí vodou, nebo proudem vody.Za poškození způsobené kapalinou výrobce nenese odpovědnost. Alza mi odmítla dát kontakt na servis a opakovaně mi asi 3x odepisovala souhlasíte s placenou opravou ANO-NE. Po převzetí mobilu jsem našel přibalený dok. od servisu a volal jsem na jejich linku, kde mi sdělili,že oni pouze uvádějí jak došlo k poškození(že vnikla voda) ale zda netěsnilo těsnění a čí bylo zavinění nikoli a mám se obrátit na výrobce či dodavatele. Důrazně nesouhlasím s odpovědí,která je v přímém rozporu kdy technik VSP DATA a.s.p. Č. dle Alzy tvrdí, že byly porušeny záruční podmínky. Pak tatáž fi. tvrdí pokaždé něco jiného.Jednou, že neposuzuje mé zavinění(pouze příčinu poškození)a druhou větou zavinil jste to vy!! a proto neuznáváme.
Telefon OnePlus 9 Pro 12GB/256GB zelená prod.ONE0079c2 s.č.866929051939034
Oprava, výměna, vrácení peněz
|
Tweet |