| Počet nahlášených stížností: | 2 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dcera začala dostávat bez předchozího souhlasu SMS zprávy, ve kterých bylo uvedeno, že cena zprávy je 99,-Kč za službu Clubmobee kterou si neobjednala.
Tyto zprávy začali chodit v uplynulých měsících březen, duben i květen z čísla 90302099.
Službu si neobjednala a proto požadujeme vrácení peněz. Jedná se o částky 2 x 396 (březen, duben),- a květnové 297,-
Z naší strany proběhla blokace čísel na mobilním telefonu i u operátora.
Věříme, že bude reklamace úspěšně vyřešena.
Neobjednaná služba
Vrácení peněz tedy částka 1089,-
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Vyjádření dTestu
Společnost Mobeetech BV se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Společnost žádá spotřebitele, aby se jí ozvali na e-mail mobeetech.cz@silverlines.info, kde, dle jejího vyjádření, společně se spotřebiteli vyřeší všechny stížnosti, zruší jim nechtěné služby, případně jim vrátí stržené peníze.