Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, nejedná se ani tak o stížnost. Spíše bych se chtěla zeptat na otázku, jejíž odpovědi jsem se nikde nedočetla. Dne 22.10. 2014 jsem si v prodejně Foot Locker v Praze 110 02, Klimentská 46 zakoupila boty Rosherun Hyperfuse a potřebovala bych je reklamovat. Po dvou měsících se mi zevnitř špičky protrhla látka. A tak jsem se chtěla zeptat, zda je možné reklamaci provést ve všech prodejnách Foot Locker, nebo pouze v té samé prodejně, jelikož se do Prahy už jen tak nedostanu. Děkuji za odpověď.
S pozdravem Říhová
Nike, C-NK ROSHERUN HYPERFUSE
Odpověď na to, kde mohu provést reklamaci, případně zda je možnost vrácení peněz
|
Tweet |