Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5787Kde provést reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2015, před 9 lety

Regínka Říhová

Znění stížnosti

Dobrý den, nejedná se ani tak o stížnost. Spíše bych se chtěla zeptat na otázku, jejíž odpovědi jsem se nikde nedočetla. Dne 22.10. 2014 jsem si v prodejně Foot Locker v Praze 110 02, Klimentská 46 zakoupila boty Rosherun Hyperfuse a potřebovala bych je reklamovat. Po dvou měsících se mi zevnitř špičky protrhla látka. A tak jsem se chtěla zeptat, zda je možné reklamaci provést ve všech prodejnách Foot Locker, nebo pouze v té samé prodejně, jelikož se do Prahy už jen tak nedostanu. Děkuji za odpověď.
S pozdravem Říhová


Produkt

Nike, C-NK ROSHERUN HYPERFUSE


Požadované řešení

Odpověď na to, kde mohu provést reklamaci, případně zda je možnost vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému