Počet nahlášených stížností: | 330 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem již 2.v.u výzvu k uhrazení registračního poplatku 5000Kc za registraci na portálu společnosti.
Kontaktovala jsem společnost (3.4.22 na info@s-drazby.cz a 10.5.22 na fakturace@s-drazby.cz) s následujícím obsahem.
"Absolutně si nejsem vědoma, že jsem souhlasila s poplatkem. Registraci bych při plném vědomí neučinila. Jsem pod vlivem různých léků.
Prosím o pochopení me životní situace a zdravotniho stavu a prominutí požadovaného poplatku.
Dekuji mnohokrát a omlouvám se za komplikace.
Situace je pro mě čím dál tím méně zvladatelna, partnerův stav je horší a horší, a můj díky tomu též, věřím, že mě dokážete v tak především lidsky těžké životní situaci pochopit a poplatek ml odpustite.
Srdečně děkuji!"
Bohužel jsem do dnešního dne neobdržela žádnou reakci.
Schneiderova
Prosím ještě jednou tímto prostřednictvím o odpuštění zmineneho poplatku.
|
Tweet |