Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58020Pokus o odchod platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2022, před rokem

Tereza Tomanová

Znění stížnosti

Jednou jsem klikla na aplikaci od maestro mobile, když mi nabídli, že mohu platit přes O2, tak jsem odmítla. Momentálně mi každých 7 dní chodí zprávy o tom, že chtěli provést platbu, ale O2 to zatím pokaždé zablokovalo. Na O2 jsem volala, že mě tyto sms pořád otravují a jestli se ta platba dá nějak zrušit, aby mi pořád nechodili sms typu: ,, Maestro mobile vám chtělo strhnout 99 Kč.” Bohužel prý toto není v jejich moci.


Produkt

Aplikace CreativeClicks


Požadované řešení

Byla bych ráda, aby mi stáhli to předplatné, které ve své podstatě ani neplatím. Nestojím o to, aby mi každý sedmý den chodili sms o blokaci platby, kterou jsem ani nepotvrdila.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému