Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Jednou jsem klikla na aplikaci od maestro mobile, když mi nabídli, že mohu platit přes O2, tak jsem odmítla. Momentálně mi každých 7 dní chodí zprávy o tom, že chtěli provést platbu, ale O2 to zatím pokaždé zablokovalo. Na O2 jsem volala, že mě tyto sms pořád otravují a jestli se ta platba dá nějak zrušit, aby mi pořád nechodili sms typu: ,, Maestro mobile vám chtělo strhnout 99 Kč.” Bohužel prý toto není v jejich moci.
Aplikace CreativeClicks
Byla bych ráda, aby mi stáhli to předplatné, které ve své podstatě ani neplatím. Nestojím o to, aby mi každý sedmý den chodili sms o blokaci platby, kterou jsem ani nepotvrdila.
|
Tweet |