| Počet nahlášených stížností: | 106 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Jednou jsem klikla na aplikaci od maestro mobile, když mi nabídli, že mohu platit přes O2, tak jsem odmítla. Momentálně mi každých 7 dní chodí zprávy o tom, že chtěli provést platbu, ale O2 to zatím pokaždé zablokovalo. Na O2 jsem volala, že mě tyto sms pořád otravují a jestli se ta platba dá nějak zrušit, aby mi pořád nechodili sms typu: ,, Maestro mobile vám chtělo strhnout 99 Kč.” Bohužel prý toto není v jejich moci.
Aplikace CreativeClicks
Byla bych ráda, aby mi stáhli to předplatné, které ve své podstatě ani neplatím. Nestojím o to, aby mi každý sedmý den chodili sms o blokaci platby, kterou jsem ani nepotvrdila.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Operátor je pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.