Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 28.4.2022 jsem si objednal MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz. Po vybití baterii jsem je chtěl opět nabít, ale bez kladného výsledku. Toto jsem reklamoval a byly mi zaslány nové, ale se stejným výsledkem. Opět jsem vadné baterie reklamoval. Rumble místo toho, aby sjednali nápravu, tak mi poslali letáček a video jak se pilka dává dohromady. Po dalším dopisováním mi bylo sděleno, abych pilku s vyplněným formulářem o vrácení zboží zaslal prodejci. Což jsem učinil dne 20.5.2022 a do dnešního dne si jen nesmyslně dopisujeme. Stále opakovaně a nesmyslně požadují to co jsem již učinil. Naposled se ozvali dne 5.6.2022 a zase požadují vyplnit formulář - pro urychlení doposláni vašeho zboží, prosím vyplňte následující formulář, na základě kterého vám zboží ihned zdarma dopošleme: https://nakupdarek.cz/…zi/ - nevím co mi chtějí doposlat a k čemu.
MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní baterie + Náhradní řetěz. Tato objednávka je vedena pod číslem 27124.
Vrátit zboží již nepožaduji, protože bych byl zase v jednou uzavřeném kruhu, kdy se nic nevyřeší. Nebudu opět čekat na další baterie, když ze čtyř nebyl funkční ani jedna. Já jsem je jen prosil a zaslání funkčních baterii, ale oni mi poslali jak jsem již uvedl návod na jak mám pilku složit.
|
Tweet |