Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#58110Neoprávněně naúčtovaná částka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2022, před 10 měsíci

Václav David

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem ve vašem obchodě zakoupil 3 položky. Z toho mi byla 1 položka naúčtována 2x.


Požadované řešení

vrácení částky 69,9


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 15:48, před 10 měsíci

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:14, před 9 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.