Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58155Krácení pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2022, před rokem

Michaela Řeháková

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se s prosbou o pomoc při řešení pojistné události.Nehoda se stala 29.6.2021, auto šlo do servisu 7.12.2021 a dodnes ho nemám. Z počátku poj. Kooperativa nereagovala na výzvy mé pojišťovny a pak rozhodli o míře zavinění 50 na 50. Viník nehody byl jasně dán. Měla jsem být informována dřív než se auto opravilo. Z dostupných informacích, §9 odst. 3 zákona 168/1999., by měla ze zákona pojišťovna reagovat do 3 měsíců od nahlášení nehody a informovat o dalším postupu.Mít danou událost prošetřenou a mít potřebné dokumenty. Pokud tomu něco brání mají být klienti informováni. Kooperativa mne po celou dobu nekontaktovala. Dle mého došlo k pochybení a špatné komunikaci. Dle nastudovaní podmínek pro nahlášení ŠK události na stránkách ČAP, jsem postupovala správně. Kdyby mne informovali vcas o pojistném plnění mohla jsem opravu zkusit vyřešit jinde a za jinou cenu. Byla bych ráda kdyby se daná věc již vyřešila. Pro mne jako matku se 2 dětmi je to bez auta dosti náročné a komplikuje nám to každodenní koordinaci dne.
Věřím a doufám v kladné vyřízení.

S přáním krásného dne Řeháková


Požadované řešení

Byla bych velice ráda kdyby se pojišťovna Kooperativa postavila k dané záležitosti kladně, poslala KD do servisu a danou věc uzavřeli.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému