Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se s prosbou o pomoc při řešení pojistné události.Nehoda se stala 29.6.2021, auto šlo do servisu 7.12.2021 a dodnes ho nemám. Z počátku poj. Kooperativa nereagovala na výzvy mé pojišťovny a pak rozhodli o míře zavinění 50 na 50. Viník nehody byl jasně dán. Měla jsem být informována dřív než se auto opravilo. Z dostupných informacích, §9 odst. 3 zákona 168/1999., by měla ze zákona pojišťovna reagovat do 3 měsíců od nahlášení nehody a informovat o dalším postupu.Mít danou událost prošetřenou a mít potřebné dokumenty. Pokud tomu něco brání mají být klienti informováni. Kooperativa mne po celou dobu nekontaktovala. Dle mého došlo k pochybení a špatné komunikaci. Dle nastudovaní podmínek pro nahlášení ŠK události na stránkách ČAP, jsem postupovala správně. Kdyby mne informovali vcas o pojistném plnění mohla jsem opravu zkusit vyřešit jinde a za jinou cenu. Byla bych ráda kdyby se daná věc již vyřešila. Pro mne jako matku se 2 dětmi je to bez auta dosti náročné a komplikuje nám to každodenní koordinaci dne.
Věřím a doufám v kladné vyřízení.
S přáním krásného dne Řeháková
Byla bych velice ráda kdyby se pojišťovna Kooperativa postavila k dané záležitosti kladně, poslala KD do servisu a danou věc uzavřeli.
|
Tweet |