Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Dne 19.12. 2021 jsem u společnosti HP TRONIC s.r.o.(prostřednictvím Datartu) uzavřel kupní smlouvu jejímž předmětem byla koupě koloběžky LENOVO Scooter M2 ve výší 7 029,-Kč.
Dnem 5.5. 2022 jsem již po čtvrté reklamoval boží se stejným problémem (nefunkční tachometr, nefunkční pohon-koloběžka nejela). Několikrát jsem požadoval výměnu koloběžky, vrácení peněz a písemné odstoupení od smlouvy. Vždy mi přišlo nějaké vyjádření, odůvodnění v některých případech mi přišlo, že jde o výmluvy. Protože už jsem docela zoufalý... Koloběžku mám téměř půl roku a každý měsíc byla na opravě. Nehledě ke ztrátě důvěry, když někam jedu, zda vůbec dojedu do cíle. Nyní má koloběžka opět problém a chystam se na další reklamaci ( s jinou závadou než předchozí. Nyní jde o to že se mi při jízdě začla kloběžka sama zastavovat a podivné vrže. Drhne.)
Všechny podklady a protokoly o opravách mám.
Reklamace-18.2.2022
Reklamace-14.3. 2022
Reklamace-1.4. 2022-zamitnuta
Reklamace-5.5. 2022
Reklamace- červen 2022-zatim neuskutečněno
Již jsem s Vámi psal e-mail-
Jednací číslo Vašeho dotazu je 77287/Bav
Opravdu již ke koleběžce nemám důvěru a chci odstoupit od smlouvy a vrátit penízem
Děkuji za Vaši pomoc s problémem
Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz
|
Tweet |