Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:317
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58316Nepořádek ve vlaku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2022, před rokem

Veronika Pokorná

Znění stížnosti

Dobrý den, přišla jsem do vlaku a průvodčí mě usadil na sedačku, kterou nejdříve ji oprášil od drobků. Už to bylo velmi zvláštní. Sedačka byla nechutně špinavá a byl na ni nažloutlý flek, nevím jestli zde někdo vykonal svou potřebu nebo to bylo polité. Byla unavená z práce a moje jediné přání bylo se pohodlně usadit a dojet domu, to se mi vůbec nesplnilo. Celou cestu me vše svědilo a vzhledem k obsazenosti vlaku jsem si nemohla ani přesednout. Rada bych přidala i fotografii k názorné ukázce, ale není zde možnost fotografii umístit.


Produkt

Sedadlo 1/47 vlak v 14:31 z Kolína do Praha hl.n


Požadované řešení

Navracení peněz jízdného. Vyčištění vozu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému