Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:317
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58335Nefunkční aplikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2022, před rokem

Anna Francová

Znění stížnosti

Vážení,
dnes jsem zakoupila jízdenku z Brna do Prahy v business třídě ve vlaku odjíždějícím 15. 6. v 7:09h z Brna do Prahy. Platila jsem kreditem.
Cena jízdenky dle aplikace: 374 Kč.
Počáteční stav kreditu na jízdence byl 600 Kč. Poprvé hlásila aplikace úspěšné stažení peněz a úhradu jízdenky, stav kreditu se snížil o cenu jízdenky. Nedostala jsem ale žádné potvrzení. Jízdenka nebyla po úhradě mezi jízdenkami v aplikaci.
Musela jsem dobít kredit a uhradit jízdenku znovu, aby se zobrazila mezi neprojetými jízdenkami. Dobila jsem kredit částkou 1068. Stav po druhé úhradě je 1000 Kč.
Přehled stavu kreditu jsem v aplikaci nenašla, takže se mi jeví, že jsem jednu jízdenku zaplatila 2x a žádám Vás o prověření.
Podobně "nefunkční" byla aplikace minulý týden, kdy jsem si pro jistotu koupila dne 7. 6. 2022 do autobusu v 10h z Brna do Prahy postupně 2 jízdenky (místa 55 a 56), protože se mi první nákup nezobrazil v "Moje cesty" a nechtěla jsem se na nástupišti hádat. Dnes jsou obě jízdenky v aplikaci zanesené. Minulý týden nebyly.
Žádám o zjednání nápravy a vyrozumění, jaké kroky jste podnikli, aby se takové věci neopakovaly.
S pozdravem,
Anna Francová


Produkt

aplikace Regiojet


Požadované řešení

Vrácení peněz, zlepšení funkcionality aplikace, potvrzení všech úkonů, funkční stránka pro podání podnětů


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému