Počet nahlášených stížností: | 317 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 5 |
Vážení,
dnes jsem zakoupila jízdenku z Brna do Prahy v business třídě ve vlaku odjíždějícím 15. 6. v 7:09h z Brna do Prahy. Platila jsem kreditem.
Cena jízdenky dle aplikace: 374 Kč.
Počáteční stav kreditu na jízdence byl 600 Kč. Poprvé hlásila aplikace úspěšné stažení peněz a úhradu jízdenky, stav kreditu se snížil o cenu jízdenky. Nedostala jsem ale žádné potvrzení. Jízdenka nebyla po úhradě mezi jízdenkami v aplikaci.
Musela jsem dobít kredit a uhradit jízdenku znovu, aby se zobrazila mezi neprojetými jízdenkami. Dobila jsem kredit částkou 1068. Stav po druhé úhradě je 1000 Kč.
Přehled stavu kreditu jsem v aplikaci nenašla, takže se mi jeví, že jsem jednu jízdenku zaplatila 2x a žádám Vás o prověření.
Podobně "nefunkční" byla aplikace minulý týden, kdy jsem si pro jistotu koupila dne 7. 6. 2022 do autobusu v 10h z Brna do Prahy postupně 2 jízdenky (místa 55 a 56), protože se mi první nákup nezobrazil v "Moje cesty" a nechtěla jsem se na nástupišti hádat. Dnes jsou obě jízdenky v aplikaci zanesené. Minulý týden nebyly.
Žádám o zjednání nápravy a vyrozumění, jaké kroky jste podnikli, aby se takové věci neopakovaly.
S pozdravem,
Anna Francová
aplikace Regiojet
Vrácení peněz, zlepšení funkcionality aplikace, potvrzení všech úkonů, funkční stránka pro podání podnětů
|
Tweet |