Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#58344Odmítnutí odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2022, před rokem

Irena Fišerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10.6.2022 jsem cca po týdenním rozmýšlení zakoupila voucher na letní dovolenou 6 - 13.8.2022 v hotelu Bellevue, Slunečné pobřeží v Bulharsku pro 2 osoby a 1 dítě 3 roky. Jelikož jsem si dovolenou filtrovala s podmínkou letecké dopravy z Prahy, tím pádem mě bohužel nenapadlo, že filtrovaný "zájezd" nebude mít součástí dopravu. V popisu nabídky ani nebylo uvedeno, že doprava není součástí nebo je doprava vlastní. V pondělí 13.6.2022 jsem zjistila z recenzí, že doprava není zahrnuta a kupující si ji musí zajistit sám. Volala jsem ihned na infolinku Slevomatu, kde jsem chtěla stornovat zakoupený zájezd. Bylo mi však sděleno, že stornovat ani refundovat nelze a mohu pouze změnit termín. Další den jsem poslala e-mail s oznámením o odstoupení od kupní smlouvy v 14 denní lhůtě a přiložila jsem znění zákona 159/1999 Sb. o některých podmínkách v oblasti cestovního ruchu..., kde je uvedeno, že zákazník může od smlouvy odstoupit před zahájením poskytování zájezdu, pokud zaplatí přiměřené a zdůvodnitelné odstupné (storno poplatek). Na to mi bylo odpovězeno odkazem na občanský zákoník § 1837 s případy, kdy nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy, a to odst. j) pokud se jedná o ubytování, pokud podnikatel poskytuje toto plnění v určitém čase.


Produkt

Ubytování vč. all inclusive stravy a spojených služeb, bez dopravy na místo pobytu


Požadované řešení

Prosím o objasnění, zda mám právo na odstoupení od kupní smlouvy v tomto případě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému