Společnost


General Energy a.s.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58392Nedodané vyúčtování elektřiny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2022, před rokem

Kateřina Lavičková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v lednu mi byl udělán odečet elektřiny a do současného dne mi nebyla zaslána faktura, i přes nekonečené množství telefonátů, nejdříve že mají chybu v systěmu a poslední měsíc a půl slibují, že do konce týdne zašlou a stále nic.
Šlo by je prosím popohnat od Vás? A je toto důvod pro ukončení smlouvy a přejití k jinému dodovateli bez sankcí, když z jejich strany toto nebylo dodrženo?
Nehledě na to, že vím, že je tam přeplatek a i to, že nemám fakturu mi komplikuje i řešení jiných věcí.

Děkuji


Produkt

General Energy - elektřina


Požadované řešení

Požaduji dodání faktury a vyučtování na které čekám půl roku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému