| Počet nahlášených stížností: | 153 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
dne 17.6.2022 při čtení běžného článku na internetu byl přesměrován na pravděpodobné podvodné stránky Buzzmobi a přišla mu SMS, že si aktivoval předplatné Buzzmobi v ceně 99,-Kč týdně, http://az19.net/T3aH4p, i když žádné předplatné nepožadoval.
Okamžitě mu přišla od O2 , že úspěšně proběhla platba 99,-Kč.
Manžel reagoval na zrušení předplatného na uvedených stránkách https://ccmob.mobi/cz/609 , kde uvedl, že žádá o zrušení, tam se objevila informace, že mu do 24 hod. přijde SMS o zrušení. Do dnešního dne mu nic nepřišlo.
Dneska jsem telefonicky požádala O2 o zablokování plateb přes internet na jeho telefonním čísle.
Prosím o pomoc, jak kontaktovat tuto firmu, aby proběhlo zrušení neoprávněného předplatného, které nebylo požadováno.
Děkuji
pomoc při zrušení nepožadované služby , vrácení případných neoprávněných plateb
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka nás informovala, že platby zablokovala a předplatné bylo následně ukončeno. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.