Společnost


Centrum aukcí.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:293
Z toho za letošní rok:53
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

44%
56%
Toto skore je založeno na 45 stížnostech.

#58461Výzva k úhradě registračního poplatku

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2022, před měsícem

Pavla Veselá

Znění stížnosti

Dobrý den,
minulý týden jsem ve schránce našla druhý dopis od společnosti Centrum aukcí.cz s.r.o., že při kontrole úhrad odběratelských výzev k úhradě zjistili, že jsem dosud neuhradila registrační poplatek ve výši 6.000 Kč. Žádnou registraci jsem neprovedla a jejich služby nevyužila, proto jsem první dopis pro jistotu vyřešila odpovědí, že jsem žádnou registraci neprovedla a že si nepřeji, aby nadále zpracovávali mé osobní údaje, ať už se k nim dostaly jakoukoli cestou. Předpokládala jsem, že se jednalo o omyl a tímto bude oficiální cestou vyřešen.
Na druhý dopis odpovídám naprosto stejně, ale přesto prosím o radu a pomoc, jak se nedostat do potíží a případně se bránit. Registraci jsem neprovedla, ale přesto jsem vyzvána k zaplacení registračního poplatku.
Předem děkuji za rady a pomoc.
Pavla Veselá


Požadované řešení

Žádám o ukončení vymáhání registračního poplatku a o vymazání mých osobních údajů z registru společnosti Centrum aukcí.cz s.r.o., ať už se k nim dostaly jakkoli.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 10:56, před měsícem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tato služba byla ze strany společnosti opravdu poskytnuta.

Jsou-li osobní údaje zpracovávány bez zákonného důvodu (důvody jsou vymezeny v článku 6 Nařízení GDPR), má spotřebitel nárok požadovat jejich odstranění z databáze společnosti a také si může vyžádat potvrzení toho, že k vyřazení skutečně došlo.

Požaduje-li společnost zaplacení za službu, která nebyla objednána, mohlo by se jednat o agresivní obchodní praktiku [Příloha č. 2 písm. f) zákona o ochraně spotřebitele]. Ta je přestupkem dle zákona o ochraně spotřebitele a lze na ni upozornit Českou obchodní inspekce podnětem.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.