Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:742
Z toho za letošní rok:117
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58498Opětovně nedostačující kapacita spojů v ranní špičce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2022, před měsícem

Kateřina Čálková

Znění stížnosti

Vzhledem k tomu, že se situace s nedostatečnou kapacitou opakuje velmi často, jsem 19.dubna volala na infolinku ČD, kde mi slečna, po 3,5 minutách čekání na lince, sdělila, že mi nemůže pomoci, a že mám napsat stížnost. Tu jsem zaslala ještě tentýž den, zaevidovala se pod kódem 4AF4-SJSY a dodnes nemám od ČD reakci. Dnes, tj. 21.června se situace, jako už po tolikáté, opakovala. Spoj Os 9314, který v 7:22 odjíždí z Dolních Počernic, a 2 soupravy jsou občas málo, jak je vlak opravdu přecpaný, přijel pouze jako 1 souprava. Umíte si vůbec představit, kolik lidí zůstalo na nástupišti? Takřka všichni, kteří tam na tento spoj čekali, protože do vlaku se už opravu nedalo docpat. Jezdím tímto vlakem 12 let. Za celou dobu jsou standardem zpoždění, ale že v ranní špičce není tak obrovský podnik schopen alespoň vhodně naplánovat kapacitu spoje, který je opravdu vždy plný, je k neuvěření. Vzhledem k tomu, že pak musíte čekat na další spoj a doufat, že nebude mít opět 5-15 minut zpoždění, a není to příjemná situace, tak jsem chtěla alespoň znát důvod, proč k tomuto opakovaně dochází a zda je možné nějaké vhodné řešení. Reakci na předchozí stížnost jsem ale bohužel dodnes neobdržela, a proto jsem to chtěla zkusit touto cestou.
Děkuji.
S pozdravem,
Čálková


Požadované řešení

Dodržet, aby v ranních špičkách k tomuto problému nedocházelo a jezdily standardně 2 vlakové soupravy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 10:53, před měsícem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.