| Počet nahlášených stížností: | 658 |
| Z toho za letošní rok: | 13 |
| Stále v řešení: | 0 |
15%
85%
Dobrý den,
v jednom vyúčtování mi byla naúčtována m-platba ve výši cca 3000,- Kč, kterou jsem nepotvrzovala sms ani jsem ji neobjednala, po zavolání na jejich zákaznickou linku mi bylo řečeno, že "asi" někdo zneužil tel. číslo a že mám vyúčtování zaplatit a jít na policii. Nechápala jsem, proč jsou m-platby povoleny automaticky a když je nechci, tak si je musím zrušit. Vůbec jsem o takovém nebezpečí nevěděla a nechápu, proč nejsou m-platby automaticky zakázány a až někdo chce povolit, tak si to nechat povolit třeba s nějakým max.limitem.
Asi po dalších 5-ti měsících mi přišlo 5x sms, že byl dobit kredit na 2 cizí tel. čísla po 1000,- Kč (celkem tedy 5000,- Kč). Opět jsem nic neobjednávala a nedobíjela, okamžitě jsem volala na zákaznickou linku T-mobilu a bylo mi řečeno, že to již nejde vrátit a že to budu muset zaplatit. Nechápu, proč to nejde okamžitě vrátit, když během minuty, co mi tohle přišlo a co jsem se na zákaznické lince prokázala správným heslem, mohl T-mobile stopnout. Opět mi bylo řečeno, že se "asi" někdo naboural do "Můj T-mobile" a že si to tam dobil. Požadovala jsem tedy, aby mi zrušili celý "Můj T-mobile", že budu raději vše vyřizovat po telefonu či osobně na prodejně. Bylo mi řečeno, že to nejde zrušit. Takže T-mobile tímto poskytuje vstupní bránu pro podvodníky, aby zneužívali "Můj T-mobile" a okrádali takto poctivé lidi.
M-platba, dobití kreditu přes Můj T-mobile
Vrácení peněz + možnost zrušení "Můj T-mobile" + okamžité zrušení podvodných plateb
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Více informací lze nalézt zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.