Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:81
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58562Nemám informace o zásilce - placeno předem

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2022, před 6 dny

Nikolas Queen

Znění stížnosti

Dne 20.06.2022 mi ze společnosti na email napsali že zboží budu mít ve čtvrtek tzn. 23.06.2022 zboží nikde zaplaceno předem na emily aby mi poslali číslo zásilky a název doručující společnosti neodepisují a telefon nezvedají přitom měli dnes obsazeno.
https://www.slevovyobchod.cz/kontakty/
info@balentes.cz


Produkt

FX18 Sada dvou vysílaček Baofeng 16 kanálů s nabíjecími stanicemi 2x


Požadované řešení

Okamžitý kontak od firmy v opačném případě mediální ostuda. Na firmy co nereagují funguje pouze negativní reklama v médiích už vyzkoušeno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2022 10:46, před 5 dny

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.