| Počet nahlášených stížností: | 153 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
Dobrý den,
ráda využívám veřejné stížnosti na Buzzmobi, která mi, mně z neznámých důvodů, zaslala dne 24.6.2022 2 smsky. První mi sděluje, že jsem si objednala službu Buzzmobi za Game za 99,- Kč/ týden. Druhá sms mi sděluje "radostnou zprávu, že první platba ve výši 99,- Kč mi byla operátorem O2 ztržena na účet společnosti". U Operátora O2 jsem se dozvěděla, že již mnoho zákazníků si u nich telefonicky nebo na prodejnách ztěžuje na přesně tuto stejnou praktiku, kterou spol. Buzzmobi provádí jejich klientům. Bohužel je O2 zprostředkovatelem smsek a plátcem peněz z účtu klienta. Jedinou službu může operátor udělat, že na příkaz zákazníka ZABLOKUJE platby přes internet přes ssm a mms nebo i přes dárcovské sms. Ale peníze nevrací. To má vrátit Buzzmobi.Zablokovala jsem platby přes O2, o 99,- Kč žádáv principiálně společnost zpět, ale s jakým výsledkem - to zatím nevím. Nicméně připojuji se ke stížnostem ostatních zákazníků. Operátor mne informoval o tom, že jsem si vůbec nemusela nějakou službu objednávat, ale stačí, abych potvrdila na netu nějakou ikonku se souhlasem o používání coocies, a je hotovo - zde je skrytý problém s objednávkami Buzzmobi. Takže jde jednoznačně o podvod, a proti takovým společnostem a praktikám MUSÍME společně postupovat. Proto se připojuji ke stížnosti velmi, velmi ráda.
S Pozdravem Ing. Renata Nováková
Buzzmobi pro Game
Uveřejnit stížnost. Pokud možno postupovat s souladu s právními předpisy v rámci hromadné stížnosti. Žádám o informace pro postup řešení, pro další aktivní účast na řízení.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
V požadovaném řešení uvádí spotřebitel podání hromadné žaloby. To bohužel doposud není naším právním řádem umožněno. Pokud by spotřebitel takovouto možnost uvítal, může podpořit naší iniciativu #ZaHromadnéŽaloby, která se pokouší na problém chybějící právní úpravy opakovaně upozorňovat. Více naleznete na https://www.dtest.cz/kampane/za-hromadne-zaloby/.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.