Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#58770Repasovaný iPhone prodán jako nový - stará baterie, prošlá Apple záruka, neoriginální displej

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2022, před 3 měsíci

Marek Vašut

Znění stížnosti

dne 19.4.2022 jsem ve eshopu System Centre s.r.o. zakoupil nový telefon Apple iPhone SE 2020 za cenu 8269,- Kč. Jak jsem o všem k mému překvapení a zklamání zjistil, neposlali mi nový telefon, ale přístroj repasovaný. Kromě značně snížené kapacity baterie (88% po necelých třech měsících??), vypršení roční záruky od Apple (po třech měsících???) je též na přístroji kvalitativně mnohem horší displej (původní byl tímto nahrazen).

Tyto okolnosti spolu s dalšími mě vedou k podezření, že se jedná o podvodný obchod, kdy byl za cenu nového přístroje zaslán (částečně) repasovaný, starý mobil


Produkt

iPhone SE 2022


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet, omluva.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2022 10:10, před 3 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.