Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
šaty zakoupeny přes internet, jelikož byly malé dohodly jsme se s prodejcem,že vrátím ve 14 dení lhůte bez udání důvodu, šaty jsem vrátila asi po 10 dnech mi oznámily,,že šaty byly použité, a že silně zapáchají, jelikož jsem četla jejich negativní komentáře tak jsem šaty při balení si označila izolepou aby jsem poznala zda se někdo touto reklamací zabýval, šaty mi vrátily zpět přesně tak zabalené a označené jak jsem je zabalila já,takže je jasné,že vůbec sáček se šaty nebyl otevřen a poslán mi zpět s tím,že reklamaci neuznávají, a že pokud jim pišlu šaty opět zpět na vyřízení reklamace, že je nepřijmou.
To,že oděvy od nich chodí tak zmačkané jak kdyby je žvýkal tur to už jsem si zvykla, ale tohle mne tedy naštvalo. Nebyly drahé,ale jde o princip.
Při prodeji chyběla důležitá informmace a to šířka průramku, pokud by tam tato informace byla nikdy by jsem si šaty nejoupila.
Prodejce prodává na aukru pod přezdívkou svet_modni
Jsem plně invalidní a nemám možnost si koupit oblečení v normálním obchodu jsem odkázána pouze na nákup přes internet
RAINBOW KRÁSNÉ ŠÁTY ATHÉNSKÉHO STYLU V.36/38,http://aukro.cz/s230-rainbow-krasne-saty-athenskeho-stylu-v-36-38-i4958599372.html
Veškeré informace se nacházejí na stránce aukra viz výše internetová adresa
Požaduji aby jsem mohla šaty vrátit, aby mi byla vyplacena částka za šaty + poštovné a dále další náklady spojené s vyřízením reklamace
Prodejce po oznámení, že šaty jsou použité a silně zapáchající, odmítl se dál mou reklamací zabývat
|
Tweet |