Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:94
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#59125Wi-Fi

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2022, před 3 měsíci

Jaroslav Šejvl

Znění stížnosti

Nenabízejte produkt, když se nedá využít!


Požadované řešení

Fungující Wi-Fi!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2022 13:40, před 3 měsíci

Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat. Na vyřízení reklamace je stanovena obecně 30denní lhůta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.