Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:94
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#59266Predrazena jizdenka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2022, před 3 měsíci

Michaela Agas

Znění stížnosti

Dnes jsem si nestihla koupit jizdenku na autobus pres internet jako obvykle,s tim,ze ji tedy koupim primo pri nastupu.Ridic mi vesele(az drze) oznamil,ze dnes je to s placenim jinak nez obvykle..bude predrazeno a to pry kvuli tomu,ze se plní autobus.Vetsi hloupost jsem v zivote neslysela.Na misto 25 korun jsem platila 99 korun a to za kratkou trasu Ceske Budejovice-Český Krumlov.Pokavad se firma Flixbus rozhodla ryzovar na sve zakazniky cestou vymyslenych tarifu,tak uz s ni z principu nikdy nepojedu.Je to ostudava a do nebe volajici sprostota vuci vsem lidem,kteri jinou moznost v daný moment nemeli a museli zaplatit.Kdybych necestovala ten den z Prahy a s unavenym malym ditetem,tak bych si radsi dala na nádraží kavu a pockala na jiny spoj.Ale to je presne o co firme Flixbus jde...využít unavenost zakazniku a kdyz parazitovat tak pekne se vsi paradou...


Požadované řešení

Zrusit firmu Flixbus


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2022 09:42, před 2 měsíci

Nabídka zboží a služeb, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Výše této ceny je však věcí trhu - obchodník si cenu může nastavit dle svého uvážení, avšak v případě vysoké ceny se vystavuje riziku, že zboží/službu neprodá. Jsou i výjimky, kdy je cena regulovaná (neměla by být například zjevně nepřiměřená), avšak z popisu případu se nedomníváme, že by se mělo jednat o tento případ.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Výše uvedené dle našeho názoru společnost splnila. Přestože o ceně informoval "pouze" řidič, máme za to, že se jednalo o řádné informování.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.